10/8/10

Augmenta l’eficàcia dels teus e-mailings



Desvetllem aquells trucs que fem servir de manera habitual els professionals que ens dediquem a desenvolupar les creativitats en les campanyes d’e-mail marketing o e-mailings, obsessionats amb els resultats i subjectes al pla de comunicació de l’empresa. Aquesta disciplina és avui l’autèntic Cavall de Troia en estratègies de prospecció, fidelització i venda directa.
Focalitza els teus objectius Com en qualsevol acció de comunicació has de tenir clar l’objectiu, els objectius múltiples afebleixen la seva efectivitat. Promoció, fidelització, captació, invitació a esdeveniments, venda directa… què perseguim?
Ja que m’interromps, sorprèn-me! Sigui quin sigui l’objectiu, has d’explicar-lo de manera que resulti realment interessant. Pensa en aquells e-mailings publicitaris que et ve de gust rebre. Diverteix, sorprèn, aporta.
Segmentació i to van de la mà Parla-li a qui et dirigeixes amb la seva veu si no vols semblar estrany i tafaner. Un dels avantatges del e-mailing marketing és la facilitat amb la qual podem adaptar el missatge als diferents targets. Posa’t a la seva pell!
L’èxit comença amb l’assumpte La seducció comença amb l’assumpte, aquest ha de despertar l’interès, la curiositat. Recorda que més del 40% de e-mails comercials no aconsegueixen un clic d’obertura i són descartats només per l’assumpte.
L’ABC del desig amb només un cop d’ull? Atracció: Ha d’augmentar-se l’expectativa generada en l’assumpte i comunicar visualment la idea clau de la promoció. Tot es resumeix en un: Ho entenc, m’agrada i ho necessito. Què m’ofereixes i com? L’oferta ha de ser concreta, inequívoca, avantatjosa i més que res visualment atractiva. Per què ha de triar-te?: Vigila amb la justificació, aquesta ha de ser sintètica, clara i perfectament ordenada.
Promoure la interacció Hem d’incloure les accions perquè el client Interactuï amb nosaltres en funció dels objectius de la campanya. Com he d’actuar?: Induir a l’acció amb el “call to action” i totes les facilitats de resposta i comunicació possibles: resposta e-mail, formularis, telèfon, carretons de la compra, fulls de comanda…
Dissenygràfic i arquitectura de la resposta Tota l’estructura ha de conduir a fer de la nostra oferta o proposta allò del que no pots prescindir. Atenció, comprensió, preferència, desig. Claredat i facilitats en el: com ho aconsegueixo?. El dissenyha de ser sota el paraigua corporatiu de l’empresa i adequat al canal.
Landing page, el tancament La pàgina de landing ha de construir-se sobre la UPS, única proposició de venda. Accessible, comprensible, tangible i emocional. El dissenyde la pàgina ha de provocar l’acció: Una comanda, una consulta, una confirmació, la trucada. Els arguments han de ser transparents, sense equívocs, amb benefici i ampliables a altres canals. La “viralitat” és també un element clau a tenir en compte.

1 comentario:

adn studio, agencia creativa de comunicació dijo...

Hola,

En primer lloc vull agrair la publicació del nostre article, però ens agradaria més si citeu la font:

http://www.adnstudio.com/ca/augmenta-l’eficacia-dels-teus-e-mailings/

Aquest article es fruit de l'esforç personal i del coneixement de l'equip de professionals d'adn studio.

http://www.adnstudio.com

Per altra banda us animen a seguir fent-ho

TARIFARI

Accéss Públic a Internet:
Alta Usuari i primers 15 minuts             1,30 €
1rs quinze minuts                                  0,00 €
2ns quinze minuts i posteriors                0,35 €

Teletreball:
Alta Usuari i primers 15 minuts             1,40 €
1rs quinze minuts                                  0,00 €
2ns quinze minuts i posteriors                0,25 €

Fotocòpies i Impressions:
B/N DIN A4                                        0,10 €
B/N DIN A3                                        0,15 €
Color DIN A4                                      0,35 €
Color DIN A3                                      0,50 €

Impressions Ploter:
DIN A2 i mides inferiors                        2,50 €
DIN A1                                                 4,00 €
DIN A0                                                 6,00 €
Fotocòpies Ploter                                   5,00 €

Escaneig:
DIN A4                                                  0,10 €

FAX:
Enviar España                                         0,30 € / pàg
Enviar Internacional                                 1,00 € / pàg

Videoconferència:
Ús videoconferència ( 1/2 hora )              7,00 €
Ús videoconferència ( 2a 1/2 hora )         5,00 €

Enquadernació:
Espiral DIN A4                                        2,50€

Plastificació:
DIN A4                                                   1,60 €
DIN A3                                                   2,10 €

LLoguer de material:
Canó Projeccions                                     20,00 € / dia
Portàtil                                                     10,00 € / dia
Càmera fotogràfica digital                         5,00   € / dia
Tauleta digital                                           10,00 € / dia

Zona horaria