Microsoft acaba de presentar el seu nou servei de correu electrònic, Outlook.com, amb el mateix nom que el servei mail que tenen algunes versions més avançades del paquet Office. Aquest nou servei presentat planta cara a d’altres serveis com Gmail o Yahoo!, que durant aquests últims anys han liderat el sector.
Outlook.com es presenta com un nou servei de correu electrònic professional en línia, enfocat principalment al sector empresarial i del treball, molt semblant a la versió instal·lable del paquet Office. El disseny mostra una interfície metro de Microsoft amb una presentació simple i modificable amb diversos colors per personalitzar les finestres. Les novetats que presenta en funcions són moltes i diverses, com la novetat d’integració amb les xarxes socials més utilitzades (Facebook, Twitter, LinkedIn), i d’altres serveis de Microsoft (SkyDrive, Skype, Xbox Live, Windows Phone, Windows Live Messenger). Amb el sistema d’emmagatzematge al núvol, SkyDrive, els usuaris d’Outloock.com podran gaudir d’un cert espai per guardar i compartir, determinat pel temps que porta l’usuari registrat.
Outlook.com ha estat un èxit durant el dia de la seva presentació, amb més d’un milió d’usuaris registrats al servei en poc menys de 24 hores de vida que té el nou correu electrònic de Microsoft, segons ha publicat el compte oficial d’Outlook (@outlook) al Twitter. Amb aquestes dades oficials es pot observar la bona acceptació que ha tingut el servei per part dels usuaris. Microsoft espera que Outlook.com es converteixi en un dels serveis de correu electrònic capdavanter al sector.
Microsoft encara no ha donat informació concreta sobre el futur dels comptes Hotmail. De moment, els usuaris encara es poden seguir registrant al servei de correu electrònic amb els derivats @hotmail.com, @hotmail.es o @live.com. Tot apunta a que Outloock.com serà destinat a professionals i, en canvi, Hotmail serà destinat a comptes personals no professionals, però mantenint-se estable. Els usuaris amb comptes Hotmail.com no han rebut cap mena de problema o error.
No hay comentarios:
Publicar un comentario