La formació en noves tecnologies i societat de la informació es considera essencial dins de l’actual i el futur mercat de treball, raó per la qual el Consell Comarcal ha fet una aposta decidida per vehicular per mitjà del Telecentre aquestes iniciatives de formació. Entre els cursos realitzats destaquen els d’informàtica inicial, creació i gestió d’empreses innovadores i on-line, combinació de correspondència, autocad avançat, compressió d’arxius, correu electrònic o retoc d’imatges.
Pel que fa a les xerrades econòmico-tecnològiques, els temes tractats han estat les telecomunicacions, les novetats fiscals, els dubtes laborals, la contractació telefònica, les noves tecnologies i el patrimoni i les noves tecnologies en el sector turístic, entre d’altres.
D’altra banda, el servei d’accés públic a Internet ha tingut, al llarg de 2009, un total de 10.439 usuaris, una xifra que confirma una certa estabilització, ja que és molt similar a la registrada l’any anterior, quan van fer ús del servei 10.645 persones.
Un altre dels serveis que ofereix el Telecentre de l’Alt Urgell és el de Punt de Suport a la Universitat Oberta de Catalunya, que el 2009 va tenir 603 usuaris. Finalment, com a delegació de la Llibreria de la Generalitat, des del Telecentre es van vendre 315 volums.
No hay comentarios:
Publicar un comentario