L'administració electrònica permet dur a terme
tràmits amb l'Administració a través d'Internet, és a dir, en qualsevol
lloc i a qualsevol hora. Elements com la signatura digital o el eDNI (i
l'IdCAT a Catalunya) garanteixen la seguretat, validesa i representació
legal de les gestions en línia.
Davant la necessitat de les
empreses i també dels ciutadans/es d’interactuar amb l’administració
pública, i gràcies a la universalització de l’accés a Internet, els
governs, a través de les seves entitats administratives, promouen
l’administració electrònica. Idigital us ofereix la guia Administració electrònica: Agilitza els tràmits amb l'Administració.
Idigital és l'estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu generar un pol d'innovació digital
al nostre país per fomentar el creixement econòmic, la
competitivitat empresarial i l'ocupació de qualitat. A la seva plana
web, entre d'altres, compta amb un espai dedicat a guies d'empresa, amb les quals els emprenedors/ores i empresaris/àries podran descobrir noves possibilitats per al seu negoci en
els àmbits dels processos de producció i organització, màrqueting i
vendes, compres i logística, seguretat de les dades o la
interconnexió del maquinari, entre d'altres.
Arxius adjunts
Administració electrònica: Agilitza els tràmits amb l'Administració
No hay comentarios:
Publicar un comentario